הרימינג (שלא) היה

הרימינג (שלא) היה

מספר מילים 311

זו הייתה שעת לילה מאוחרת באחד מבסיסי צה“ל בדרום. כן עוד פעם קראו לי למילואים. אתם מכירים את השיחות הללו במילואים, לפעמים מדברים על פוליטיקה, לפעמים על כדורגל אבל רוב הזמן מדברים על כוס, תחת וזיונים. באותו הערב דיברנו על הדברים הללו בדיוק לפי הסדר הזה.

וכל כל אחד בתורו סיפר על הזיונים המטורפים שהיו לו. חמי סיפר על התיירת שפגש בחופשה בבולגריה, בחורה מספרד שאכלה לו את החור של התחת. הוא סיפר לפרטי פרטים אך הוא עמד במקלחת והיא כרעה על ברכיה וליקקה לו את החור של התחת בהנאה. הוא סיפר בפרטי פרטים איך זה גרם לו להנאה גדולה. ואני מניח שלא הייתי היחיד שהתחיל לעמוד לו הזין מתחת למדים.

”חולה על הדברים האלו“, אמר אייל והתחיל לספר שהוא ואשתו תמיד עושים את זה. הוא סיפר על איך זה מרגיש לקבל ואיך זה מרגיש לתת ליקוק בתחת סקסי ונוטף הורמונים. ”אני גם אוהב להתחיל במקלחת“ הוא אמר. ”אני אוחז לה את הלחי של התחת בכל צעד, פותח קצת ודוחף את הראש. אני מתחיל בליקוק עדין עם הלשון, אבל כאשר אני מתחרמן אני אוכל אותו בכל הכוח. אחר כך היא עושה לי את אותו הדבר.

אייל סיים את הסיפור שלו והייתה שתיקה לכמה רגעים. חמי הסתכל על עודד שישב לשמאלי, וזו הייתה הבנה כזו בשתיקה בין גברים שעכשיו תורו של עודד לספר על חוויות התחת שלו. הבנתי שאחריו יגיע תורי, והתחלתי להזיע מכיוון שאף פעם לא קיבלתי רימינג ואין לי סיפורים כמו שלהם.

אייל הוא הצעיר בחבורה, מאמן בחדר כושר שזוכה לפגוש את הבחורות הכי סקסיות שיש ובסיפורים של אייל, אף אחד לא יכול להתחרות.

בעוד אייל מגולל את הסיפור הבטחתי לעצמי הבטחה. אני הולך להמציא סיפור שלו היה, אבל ההבטחה שלי היא שאני הולך לבקר בדירות דיסקרטיות בתל אביב והמרכז ולעשות את כל הדברים שעכשיו אני הולך להמציא. אז סיפרתי להם על הבחורה המושלמת שפגשתי בטינדר, ועל איך אכלה לי את התחת בתשוקה. עכשיו כל מה שנשאר לי לעשות זה להפוך את זה למציאות.

בלוג סקס בנות מסויימות מאמרים נוספים

מדריך מקיף לנערות ליווי: לחקור את עולם הנערות ליווי המקצועיים

נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי או חצרניות, יש נוכחות ארוכת שנים בהיסטוריה האנושית. למרות הסטיגמה והמחלוקת סביב המקצוע שלהן, נערות ליווי ממשיכות לשגשג במקומות שונים בעולם. נשים מבוקשות אלה מציעות חברות ושירותים אינטימיים…

מדריך מקיף לנערות ליווי: לחקור את עולם הנערות ליווי המקצועיים

לפענח את המסתורין של נערות

לפענח את המסתורין של נערות ליווי: מדריך להבנת עולם החברות כשאתה שומע את המונח "נערות ליווי", מה עולה לך בראש? האם זה אורח חיים זוהר של מסיבות מפוארות ומטוסים ברחבי העולם? או אולי זה משהו…

לפענח את המסתורין של נערות

מצא את הפתרון: ריפוי בעיות זיקפה

תפקוד לקוי של זיקפה, הידוע בכינויו ED, הוא מצב המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם. זהו חוסר היכולת לשמור או להשיג זקפה כי הוא מספיק לפעילות מינית. למרות שזה מצב נפוץ, זה יכול להיות גורם…

מצא את הפתרון: ריפוי בעיות זיקפה