"אוננות: חלק חשוב בטיפול עצמי מיני"

"אוננות: חלק חשוב בטיפול עצמי מיני"

מספר מילים 339

כבני אדם, היכולת להבין ולווסת את המיניות שלנו היא מיומנות יקרת ערך. אוננות היא חלק חשוב בטיפול עצמי מיני, והיא חיונית לא רק לבריאות הפיזית והנפשית, אלא גם לרווחה רגשית. אוננות היא התנהגות טבעית, בריאה ונורמלית לחלוטין שניתן וצריך לתרגל באופן קבוע הן להנאה והן לצמיחה אישית.

אוננות הייתה חלק מחיי האדם במשך מאות שנים, ובכל זאת היא עדיין מוקפת בטאבו וסטיגמה. אבל אוננות היא חלק חיוני של חקירה עצמית וגילוי מיני, ויש לה יתרונות בריאותיים פיזיים ונפשיים כאחד.

ברמה הפיזית, אוננות יכולה לעזור להפחית מתח ולשפר את זרימת הדם בכל הגוף. זה יכול גם להגביר את החשק המיני ולהפוך את המין למהנה יותר. אוננות רגילה יכולה לעזור להקל על כאבי אגן, וזה עוזר להגביר את המודעות העצמית של הגוף. שחרור אוקסיטוצין שמגיע עם אורגזמה יכול אפילו לעזור לך לנהל טוב יותר מתח וחרדה.

כשמדובר בבריאות הנפש, אוננות יכולה לעזור לך להכיר טוב יותר את האהבות והשנאות שלך במונחים של הנאה. זה גם יכול לעזור לך להבין טוב יותר את הגוף שלך ולהרגיש יותר בנוח עם המיניות שלך. זה יכול לעזור להפחית רגשות שליליים הקשורים למין, כגון בושה ואשמה, בכך שהוא מאפשר לך להשיג ביטחון מיני בקצב שלך.

אוננות גם מאפשרת לך לתרגל מין בטוח יותר. גם אם אתה עם שותף, אוננות היא צורה בטוחה של חקירה מינית ויכולה לעזור להפחית את הסיכון לזיהומים המועברים במגע מיני.

בנוסף, אוננות יכולה גם לעזור להפחית בעיות דימוי גוף, להגביר את ההערכה העצמית שלך, ולעזור לך להשיג הבנה טובה יותר של התגובה המינית שלך. בנוסף, מכיוון שאתה יודע בדיוק איך מרגיש הנאה, אתה יכול לתקשר את הרצונות שלך בצורה ברורה יותר לבן הזוג שלך.
https://www.jolly-girls.com

בסופו של דבר, חקירה מינית באמצעות אוננות היא חלק נורמלי ובריא מהחיים. זוהי דרך בטוחה ואמינה להכיר טוב יותר את הגוף והמיניות שלך, ולהשיג הבנה טובה יותר של איך הגוף שלך עובד ומה גורם לך להרגיש טוב. כאשר נעשה עם אהבה עצמית וכוונה, אוננות יכולה לעזור לך להשיג יותר קבלה של עצמך, ועמדות חיוביות יותר כשמדובר במיניות שלך ואת ההנאה. אז בפעם הבאה שאתם מרגישים מוזנחים, זכרו ששילוב של סקס מכוון ואוננות יכול להיות המפתח למימוש פוטנציאל ההנאה שלכם.

בלוג סקס בנות מסויימות מאמרים נוספים

לחקור את העולם השנוי במחלוקת והזוהר של כוכבות פורנו

מאז הופעתה של הפורנוגרפיה בסוף המאה ה -19, זה היה נושא לוויכוח ומחלוקת. עם עליית האינטרנט במאה ה -21, התעשייה התפוצצה, ואיתה התהילה והמוניטין של כוכבות פורנו. אמנם יש סטיגמה שלילית הקשורה לתעשיית הבידור למבוגרים,…

לחקור את העולם השנוי במחלוקת והזוהר של כוכבות פורנו

לחקור את פנינה נסתרת של ישראל: לגלות את הקסם של רמת גן

במרחק קצר מהמטרופולין השוקק של תל אביב, שוכנת העיר המקסימה רמת גן. לעתים קרובות מאפילה על שכנתה המפורסמת יותר, רמת גן היא פנינה נסתרת של ישראל מחכה להתגלות. עיר תוססת זו היא כור היתוך של…

לחקור את פנינה נסתרת של ישראל: לגלות את הקסם של רמת גן

להלל את העיר התוססת חיפה: פנינת התרבות של ישראל

על מורדות הר הכרמל, המשקיף על הים התיכון הנוצץ, שוכנת העיר חיפה היפהפייה. חיפה, הידועה כעיר השלישית בגודלה בישראל, היא פנינה נסתרת המתהדרת במשמעות תרבותית והיסטורית עשירה, חיים עירוניים תוססים ונוף טבעי מדהים. למרות שהיא…

להלל את העיר התוססת חיפה: פנינת התרבות של ישראל