איך לשמור על צעצועי המין – מדריך על פי סוג החומרים

איך לשמור על צעצועי המין – מדריך על פי סוג החומרים

מספר מילים 308

בשנת 2023 כולנו משתמשים בצעצועי מין ואין לנו מה להתבייש. אנו משתמשים בהם כאשר אנו מאוננים לבד, כאשר אנו מזיינים בדירות דיסקרטיות בחיפה או עם בנות הזוג. וכראוי לתקופה המודרנית ישנם סוגים שונים של צעצועי מין למטרות שונות. וגם חומרים שונים מהם הצעצועים עשויים. כל חומר דורש תנאים אחרים על מנת לשמור על ניקיונו ועל מנת שיאריך חיים.

סייבר סקין – סייבר סקין הוא חומר פלסטי אלסטי אשר נועד לחכות את עור הגוף. יש לו מרקם רך ולח. הוא נחשב לעמיד יותר מאשר לטקס, אך מחירו גבוה יותר. הוא נוטה להפוך לדביק ולכך יש לנקות אותו עם מעט עמילן תירס. יש לנקות לאחר השימוש באמצעות מים חמים וסבון אנטי בקטריאלי. אין להשתמש באלכוהול.

סיליקון – אחד החומרים השכיחים יותר בתעשיית המין. הוא רך ויש לו תכונות היפואלרגניות. קל לנקות אותו באמצעות מים וסבון. ניתן אפילו להרתיח במים לצורך חיטוי. הוא עמיד לאורך שנים. יש לנקות לפני ואחרי השימוש. שימו לב כי בעת השימוש אין להשתמש בחומרי סיכה סיליקוניים אלא חומרים על בסיס מים.

ג‘לי – החומר המכונה ג‘לי הוא שילוב של PVC וגומי, דבר המעניק לו מרקם ותחושה של ג‘לי. צעצועים אלו מעניקים תחושה ריאליסטית ואפילו אינם יקרים. אבל, וזה אבל גדול, בגלל שיש בהם חומרים פלסטיים הם אינם נחשבים לטובים לבריאות, ובמקומות מסויימים הם נאסרו לשימוש. יש לנקות אותם באופן דומה לסייבר סקין, באמצעות מים חמים וסבון אנטי בקטריאלי.

אלסטומר – חומר המזכיר את הג‘לי, אך נחשב איכותי ובטוח יותר לשימוש. חומר זה יכול להגיע במבחר טקסטורות ולכן מתאים לצעצוי מין שונים. יש לנקות אותם באמצעות מים וסבון אנטי בקטריאלי. חשוב להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים בעת השימוש.

גומי – חומר שכיח בדילדואים מהסוג הקשיח. הם בעלי מרקם פחות טבעי, ואינם מתאימים למי שרגיש ללטקס. זהו חומר נקבובי, ולכן חשוב להקפיד על הניקיון מכיוון שבנקבוביות מצטברות בקטריות. לאחר השימוש יש לנגב במטלית רכה עם מים וסבון אנטיבקטריאלי. אם אתם נוהגים לחלוק אותן עם אחרים, יש להשתמש בקונדום.

בלוג סקס בנות מסויימות מאמרים נוספים

סקס מזדמן: חקירת המורכבויות וניפוץ המיתוסים

סקס מזדמן הוא נושא שנוי מאוד במחלוקת, כאשר הדעות נעות בין זה נתפס כביטוי משחרר של חופש מיני לבין מעשה מסוכן החותר תחת ערכים מסורתיים. עם זאת, כדי להבין ולדון באופן מלא את המורכבות של…

סקס מזדמן: חקירת המורכבויות וניפוץ המיתוסים

לחוות את התרבות התוססת וההיסטוריה העשירה של תל אביב, העיר השוקקת של ישראל ליד הים

לאורך חוף הים התיכון שוכנת המטרופולין התוסס של תל אביב, עיר שאין דומה לה בעולם. עם שילוב ייחודי של היסטוריה עתיקה, חידושים מודרניים ותרבות משגשגת, תל אביב הפכה ליעד חובה למטיילים מכל קצוות תבל. עיר…

לחוות את התרבות התוססת וההיסטוריה העשירה של תל אביב, העיר השוקקת של ישראל ליד הים

לחקור את העולם המורכב של הזנות: מבט מעמיק על התעשייה השנויה במחלוקת

זנות, הידועה גם כמקצוע העתיק בעולם, היא כבר זמן רב נושא נפוץ ושנוי במחלוקת בחברה. ההיסטוריה שלה מתחילה בתרבויות עתיקות, ולמרות שהיא הייתה חלק מהחברה האנושית במשך מאות שנים, היא נותרה נושא שנוי במחלוקת ולעתים…

לחקור את העולם המורכב של הזנות: מבט מעמיק על התעשייה השנויה במחלוקת