הפנים הגבריות והנשיות של פטישים

הפנים הגבריות והנשיות של פטישים

מספר מילים 285

כשזה מגיע לסקס, יש עולם שלם של פטישים שם בחוץ: חלקם נחשבים מקובלים ומקובלים חברתית, בעוד שאחרים קיצוניים יותר. נטיות חריגות כביכול אלה, ללא קשר לרמת הקבלה שלהן, נוטות להיות בעלות אופי גברי-נשי כפול שלעתים קרובות מפספסים או מתעלמים ממנו.

פטישים, כמו כל אקט מיני אחר, מגיעים במגוון צורות וצורות. סוגי הפטישים הנפוצים ביותר כוללים חפצים, כגון מזוכיזם, שעבוד ואקסהיביציוניזם. עם זאת, פטישים אינם מקיפים רק סוגים אלה של פעילויות; הם יכולים לכלול גם חלקי גוף שונים, תפקידי מגדר, דפוסי התנהגות, ואת פעולת העוררות עצמה.

ההיבט הגברי של פטישים כרוך לעתים קרובות ברעיון של שליטה ושליטה. שליטה יכולה לכלול השפלה, ריסון פיזי או שימוש בחפצים מסוימים. היא קשורה לאלימות, דומיננטיות וכניעה, ורמה מסוימת של אכזריות.
אינדקס מומלץ – www.xxx-room.com

מצד שני, הפנים הנשיות של הפטישיזם קשורות לעתים קרובות עם הנאה ופינוק. קטגוריה זו כוללת בדרך כלל שימוש בבדים שקופים, בדים אסתטיים ונגיעות עדינות יותר. הוא מתמקד בחושניות ולא בתוקפנות, ולעתים קרובות כולל משחקי תפקידים, תלבושות ותרחישים יצירתיים.

ברמה החברתית-תרבותית, שני הפנים של הפטישים באים לידי ביטוי בדרכים שונות. בעוד אלה העוסקים בפעילויות פטיש נוטים להיות בעיקר גברים, חשוב לציין כי נשים היו לאורך ההיסטוריה המטרה של המבט הגברי ואת הפנטזיות שנוצרו באמצעות פטישים.

לכן, חשוב לציין כי קיימת רמה מסוימת של אי שוויון מגדרי באופן שבו פטישים נתפסים בקהילות מסוימות. הפנים הגבריות של הפטישיזם נוטות להיתפס כביטוי מיני תקף ואילו הפנים הנשיות נוטות להיתפס כמשהו מסוכן או לא הולם. כמובן, זה לא נכון בכל המקרים, אבל ראוי לציין כי נורמות מגדריות וציפיות לשחק תפקיד חשוב באופן שבו אנו רואים פטישים.

פטישים מציעים פורקן לחקירה ויצירתיות. ניתן לראות בהם שובבים או בעלי משמעות עמוקה; כדרך לבטא את זהותו של האדם או לחקור את מיניותו. כאשר רואים אותם באור הנכון, פטישים יכולים להיות מקור של שמחה וחקירה לכולם, ללא קשר למין.

בלוג סקס בנות מסויימות מאמרים נוספים

לחקור את העולם השנוי במחלוקת והזוהר של כוכבות פורנו

מאז הופעתה של הפורנוגרפיה בסוף המאה ה -19, זה היה נושא לוויכוח ומחלוקת. עם עליית האינטרנט במאה ה -21, התעשייה התפוצצה, ואיתה התהילה והמוניטין של כוכבות פורנו. אמנם יש סטיגמה שלילית הקשורה לתעשיית הבידור למבוגרים,…

לחקור את העולם השנוי במחלוקת והזוהר של כוכבות פורנו

לחקור את פנינה נסתרת של ישראל: לגלות את הקסם של רמת גן

במרחק קצר מהמטרופולין השוקק של תל אביב, שוכנת העיר המקסימה רמת גן. לעתים קרובות מאפילה על שכנתה המפורסמת יותר, רמת גן היא פנינה נסתרת של ישראל מחכה להתגלות. עיר תוססת זו היא כור היתוך של…

לחקור את פנינה נסתרת של ישראל: לגלות את הקסם של רמת גן

להלל את העיר התוססת חיפה: פנינת התרבות של ישראל

על מורדות הר הכרמל, המשקיף על הים התיכון הנוצץ, שוכנת העיר חיפה היפהפייה. חיפה, הידועה כעיר השלישית בגודלה בישראל, היא פנינה נסתרת המתהדרת במשמעות תרבותית והיסטורית עשירה, חיים עירוניים תוססים ונוף טבעי מדהים. למרות שהיא…

להלל את העיר התוססת חיפה: פנינת התרבות של ישראל