הרימינג (שלא) היה

הרימינג (שלא) היה

מספר מילים 311

זו הייתה שעת לילה מאוחרת באחד מבסיסי צה“ל בדרום. כן עוד פעם קראו לי למילואים. אתם מכירים את השיחות הללו במילואים, לפעמים מדברים על פוליטיקה, לפעמים על כדורגל אבל רוב הזמן מדברים על כוס, תחת וזיונים. באותו הערב דיברנו על הדברים הללו בדיוק לפי הסדר הזה.

וכל כל אחד בתורו סיפר על הזיונים המטורפים שהיו לו. חמי סיפר על התיירת שפגש בחופשה בבולגריה, בחורה מספרד שאכלה לו את החור של התחת. הוא סיפר לפרטי פרטים אך הוא עמד במקלחת והיא כרעה על ברכיה וליקקה לו את החור של התחת בהנאה. הוא סיפר בפרטי פרטים איך זה גרם לו להנאה גדולה. ואני מניח שלא הייתי היחיד שהתחיל לעמוד לו הזין מתחת למדים.

”חולה על הדברים האלו“, אמר אייל והתחיל לספר שהוא ואשתו תמיד עושים את זה. הוא סיפר על איך זה מרגיש לקבל ואיך זה מרגיש לתת ליקוק בתחת סקסי ונוטף הורמונים. ”אני גם אוהב להתחיל במקלחת“ הוא אמר. ”אני אוחז לה את הלחי של התחת בכל צעד, פותח קצת ודוחף את הראש. אני מתחיל בליקוק עדין עם הלשון, אבל כאשר אני מתחרמן אני אוכל אותו בכל הכוח. אחר כך היא עושה לי את אותו הדבר.

אייל סיים את הסיפור שלו והייתה שתיקה לכמה רגעים. חמי הסתכל על עודד שישב לשמאלי, וזו הייתה הבנה כזו בשתיקה בין גברים שעכשיו תורו של עודד לספר על חוויות התחת שלו. הבנתי שאחריו יגיע תורי, והתחלתי להזיע מכיוון שאף פעם לא קיבלתי רימינג ואין לי סיפורים כמו שלהם.

אייל הוא הצעיר בחבורה, מאמן בחדר כושר שזוכה לפגוש את הבחורות הכי סקסיות שיש ובסיפורים של אייל, אף אחד לא יכול להתחרות.

בעוד אייל מגולל את הסיפור הבטחתי לעצמי הבטחה. אני הולך להמציא סיפור שלו היה, אבל ההבטחה שלי היא שאני הולך לבקר בדירות דיסקרטיות בתל אביב והמרכז ולעשות את כל הדברים שעכשיו אני הולך להמציא. אז סיפרתי להם על הבחורה המושלמת שפגשתי בטינדר, ועל איך אכלה לי את התחת בתשוקה. עכשיו כל מה שנשאר לי לעשות זה להפוך את זה למציאות.

בלוג סקס בנות מסויימות מאמרים נוספים

ריפוי בעיות זיקפה: הבנה והתגברות על האתגר

תפקוד לקוי של זיקפה (ED) הוא מצב המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם, גורם להם לחוות קושי בהשגת או שמירה על זקפה. בעוד שזה נפוץ עבור גברים מדי פעם להיאבק עם תפקוד לקוי של זיקפה,…

ריפוי בעיות זיקפה: הבנה והתגברות על האתגר

יחסי מין: אקט אינטימי ומורכב

יחסי מין, הידועים גם בשם coitus או הזדווגות, הם פעולה של החדרה ודחיפה של איבר המין הזקוף של גבר לתוך הנרתיק של אישה לצורך הנאה מינית, רבייה, או שניהם. זהו היבט טבעי ובסיסי של המיניות…

יחסי מין: אקט אינטימי ומורכב

זקפה: מדריך מקיף להבנת התגובה המינית הגברית

התגובה המינית הגברית היא תהליך מורכב המערב גורמים פיזיולוגיים, פסיכולוגיים ונוירולוגיים. בליבה של תגובה זו עומדת הזקפה, תופעה פיזיולוגית הנחוצה לקיום יחסי מין ורבייה. למרות היותו היבט בסיסי של המיניות הגברית, נושא הזקפה יכול להיחשב…

זקפה: מדריך מקיף להבנת התגובה המינית הגברית