זרועות התמנון שעל ישבנה

זרועות התמנון שעל ישבנה

מספר מילים 299

באותו הערב סרקתי אחר המודעות של דירות דיסקרטיות בקריות, וחיפשתי משהו מיוחד. טוב, כל הבחורות שם מיוחדות אבל אני נמשך במיוחד לבחורות מקועקעות.

בסוף מצאתי את הבחורה שלי – זו עם קעקוע ענק על הרגליים שמכסה גם התחת עם זרועות של תמנון. את התחת הזה אני רוצה לפתוח הערב.

כאשר הגעתי לדירה לא רציתי לבזבז את הזמן והורדתי אותה אל הרצפה. הזין שלי כבר היה קשה ודחפתי לה אותו לפה. היא אחזה אותו בידה ומצצה במרץ את ראשו כאשר היא מחליקה את ידיה לכל אורכו.

השכבתי אותה על המיטה עם פניה לכיוון הרצפה. היא הבליטה את ישבנה ואני פישקתי את רגליה. התחת שלה הובלט במלוא הדרו והקעקוע שלי עשה אותי עוד יותר חרמן.

שימנתי את ישבנה והחדרתי את הזין שלי. יש לי זין גדול ולצורך התחלה הכנסתי רק שליש ממנו. וכך התחלתי לזין. אך היא הפעילה לחץ נגדי ורצתה את כולו בפנים. אני רק עמדתי, והיא זו שהניעה את הישבן אחורה וקדימה. אבל בשלב מסוים נכנסתי גם אני לפעולה ואחזתי היטב בישבנה וזיינתי אותה בכוח. זרועות התמנון שעל ישבנה הפנטו אותי והתחלתי לאבד שליטה ולהפליק לה בחוזקה על הישבן. נהניתי מגניחותיה בכל פעם שנשמעה החבטה על עורה החם.
אחרי שפירקתי לה את התחת רציתי להרגיש קצת את הכוס החם. הפכתי אותה והרמתי את רגליה. אני הייתי על ברכי וחדרתי בעצמה. אבל זה לא הספיק לה והיא גם ליטפה לעצמה את הכוס בעזרת אצבעותיה תוך כדי שהיא משירה מבט לעבר עיני.

העיניים שלה התגלגלו למעלה בעודי מזיין בכוח. הרגשתי כאילו הזין שלי מתנהל בצורה עצמאית ופשוט מזיין אותה בחוסר שליטה. הרגשתי כאילו אני מנותק מהזמן, פשוט הייתי שקוע כולי בעונג האינסופי.

נהניתי לשמוע אותה גונחת, לראות את הציצי שלי מתנועע בתנועות מעגליות וכמובן גופה המקועקע עשה לי את זה. הרגשתי בתוכי עצמה אדירה שרוצה לפרוץ החוצה ואז גמרתי, חלק בפנים וחלק בחוץ. עמדתי מולה מתנשף והבחנתי בשובל הריר הנוטף מפי, וטיפות השפיך היוצאות מהכוס שלה.

בלוג סקס בנות מסויימות מאמרים נוספים

ריפוי בעיות זיקפה: הבנה והתגברות על האתגר

תפקוד לקוי של זיקפה (ED) הוא מצב המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם, גורם להם לחוות קושי בהשגת או שמירה על זקפה. בעוד שזה נפוץ עבור גברים מדי פעם להיאבק עם תפקוד לקוי של זיקפה,…

ריפוי בעיות זיקפה: הבנה והתגברות על האתגר

יחסי מין: אקט אינטימי ומורכב

יחסי מין, הידועים גם בשם coitus או הזדווגות, הם פעולה של החדרה ודחיפה של איבר המין הזקוף של גבר לתוך הנרתיק של אישה לצורך הנאה מינית, רבייה, או שניהם. זהו היבט טבעי ובסיסי של המיניות…

יחסי מין: אקט אינטימי ומורכב

זקפה: מדריך מקיף להבנת התגובה המינית הגברית

התגובה המינית הגברית היא תהליך מורכב המערב גורמים פיזיולוגיים, פסיכולוגיים ונוירולוגיים. בליבה של תגובה זו עומדת הזקפה, תופעה פיזיולוגית הנחוצה לקיום יחסי מין ורבייה. למרות היותו היבט בסיסי של המיניות הגברית, נושא הזקפה יכול להיחשב…

זקפה: מדריך מקיף להבנת התגובה המינית הגברית