ירון מספר על חוויותיו בדירות דיסקרטיות

ירון מספר על חוויותיו בדירות דיסקרטיות

מספר מילים 321

ירון הוא מכר ותיק שלנו, בחור המרבה לבלות עם נערות ליווי ובדרך כלל מסייע לנו בכתיבה והמלצות בכל מה שקשור לדירות דיסקרטיות ובכלל סקס. ירון לא מתבייש לדבר בחופשיות על הנושאים הללו והפעם הוא משתף אותו בחוויותיו בדירות דיסקרטיות בחיפה.

ירון, אתה זוכר את הפעם הראשונה שלך?

בטח, עם המדריכה בצופים שהייתי בן 13 (וכאן נשארנו המומים).

לא ירון, התכוונו עם נערות ליווי, מתי הייתה הפעם הראשונה?

אה.. טוב, זה היה לפני הצבא. הייתי צריך לשקר לה קצת לגבי הגיל שלי כי היא שאלה אם אני בן 18. במקרה ראיתי מודעות של נערות ליווי שחיפשתי פורנו באינטרנט. הייתה לי אז חברה אבל לא יכולתי לעמוד בפיתוי. הנערות שראיתי במודעות היו בדיוק אותן נערות שראיתי בפורנו. אז בסוף קבעתי איתה.

ואיפה נפגשתם?

טוב גרתי אז עם ההורים אז הלכתי לבקר אצל בדירה ושמה הזדיינו. בסך הכל היה די נעים ופתרון עבור מי שגר עם ההורים, השותפים, המשפחה. וזו הייתה ההתחלה של כל הסיפור, מאז אני מבקר באופן קבוע אצל נערות ליווי ובערך 10% מהבחורות שהייתי איתן הן נערות ליווי.

ולמה בחור שמזיין הרבה והולך לו עם בחורות צריך גם נערות ליווי ?

זה בדיוק הקטע שאנשים לא מבינים. הרבה חושבים שמי שלא מוצא זיונים הולך לנערות ליווי אבל זה ממש לא המצב. מי שאוהב איכות גבוהה ולהתנסות בדברים חדשים הולך לנערות ליווי. דווקא מי שמרבה לזיין יש לו סטנדרטים יותר גבוהים.

ומה הקטע הכי מוזר שהיה לך עם נערות ליווי?

היה איזה משהו שבתור מי שמכיר את התחום אני יודע שהוא לא קורה בדרך כלל, אלא אם כן זה משהו שהיה לכם חשוב לבקש מנערת הליווי וזה סוכם מראש. כאשר הייתי חייל חרמן הייתה מישהי קבועה שנהגתי לבקר אצלה. הגעתי אחרי 3 שבועות בצבע וכל הזין שלי היה מלא שערות.

כל פעם שהכניסה את הזין לפה היא מייד נעצרה בשביל לירוק את השערות. ברגע מסוים היא אמרה ”די אני לא יכולה ככה“. חשבתי שהיא לא רוצה למצוץ, אבל האמת שהיא ממש רצה למצוץ לי ולכן הכניסה אותי למקלחת והעניקה לי גילוח. זה היה מדליק, בדרך כלל אפילו החברה מפחדת לעשות את זה.

בלוג סקס בנות מסויימות מאמרים נוספים

ריפוי בעיות זיקפה: הבנה והתגברות על האתגר

תפקוד לקוי של זיקפה (ED) הוא מצב המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם, גורם להם לחוות קושי בהשגת או שמירה על זקפה. בעוד שזה נפוץ עבור גברים מדי פעם להיאבק עם תפקוד לקוי של זיקפה,…

ריפוי בעיות זיקפה: הבנה והתגברות על האתגר

יחסי מין: אקט אינטימי ומורכב

יחסי מין, הידועים גם בשם coitus או הזדווגות, הם פעולה של החדרה ודחיפה של איבר המין הזקוף של גבר לתוך הנרתיק של אישה לצורך הנאה מינית, רבייה, או שניהם. זהו היבט טבעי ובסיסי של המיניות…

יחסי מין: אקט אינטימי ומורכב

זקפה: מדריך מקיף להבנת התגובה המינית הגברית

התגובה המינית הגברית היא תהליך מורכב המערב גורמים פיזיולוגיים, פסיכולוגיים ונוירולוגיים. בליבה של תגובה זו עומדת הזקפה, תופעה פיזיולוגית הנחוצה לקיום יחסי מין ורבייה. למרות היותו היבט בסיסי של המיניות הגברית, נושא הזקפה יכול להיחשב…

זקפה: מדריך מקיף להבנת התגובה המינית הגברית