לזיין את הבת דודה

לזיין את הבת דודה

מספר מילים 325

תמיד רציתי לזיין את בת דודה שלי, אבל היא תמיד דחתה אותי ושלחה אותי לחפש נערות ליווי בחיפה . אין שום דבר רע בנערות הליווי, אבל עדיין שנים רציתי לזיין את עדי. ותמיד גם אמרתי לה, את תראי יום אחד אני אזיין אותך.

זה היה בחופשת הפסח, כאשר המשפחה שלה התארחה אצלנו. ולמען האמת, אחרי כל כך הרבה שנים שניסיתי, כבר חשבתי שזה לא יקרה. ומסתבר שדווקא באותו היום אלוהים נענה לתפילותיי.

כולם היו למטה, אני התעייפתי מכל הדודים והלכתי לחדר שלי. כמה דקות אחרי היא הגיעה והתחלתי לדבר. אבל משהו הרגיש קצת שונה.היא סיפרה לי שהיא פגשה איזו ידידה שלי באוניברסיטה, והיא סיפרה לה משהו עליי והיא רוצה לבדוק אם זה נכון.

מייד הבנתי במה מדובר. פתחתי את הרוכסן והוצאתי את הזין. ”אני לא מאמינה שלא ידעתי שיש לך כזה גדול“ היא אמרה. היא מייד החלה למצוץ אותו. יכולתי לראות שהיא מסוג הבחורות שפשוט חולות על זין גדול. נראה שהיא הייתה בעולם משלה, ופשוט התענגה עליו. ואני התחלתי ללטף אותה ולמשוך לה את החולצה, והיא הייתה מסורה לחלוטין. רק מרוכזת בזיין. היא רצה להרגיש אותו בכל דרך אפשרית, בפיה ועל פנייה. יכולתי לראות את החיוך הגדול.
לאחר מספר דקות היא נשכבה על המיטה. היא הייתה כל כך מרוכזת בזין שלי ולא שמה לב שכבר הפשטתי אותה. בלי לבזבז זמן החדרתי את הזין שלי פנימה. אני עמדתי על הרצפה בתנוחה כפופה, והיא שכבה על המיטה ברגליים מפושקות. היא לא הסירה את המבט שלה מהזין הנכנס ויוצא, ונראה שהיא הייתה מתורגלת היטב לקבל זין גדול.

הגוף שלה היה יותר מושלם ממה שדמיינתי, והתחלתי ללקק לה את השדיים. רציתי להתנשק אבל לא הייתי בטוח אם זה מתאים אז התמקדתי בזיון. היא ביקשה ממני לזיין יותר חזק, אז החלפנו לדוגי. המראה היה פשוט מושלם, הישבן שלה רטט מולי, והזין שלי נכנס בכל הכוח פנימה. אבל היא רק רצתה יותר יותר חזק.

נשכבתי על המיטה והיא התיישבה על הזיין שלי והחלקה לקפץ בכל הכוח. יכולתי להרגיש היטב את האנטומיה הנשית. הגניחות שלה היו חזקות והייתי צריך להחזיק את פיה שההורים שלה לא ישמעו.

בלוג סקס בנות מסויימות מאמרים נוספים

לחקור את העולם השנוי במחלוקת והזוהר של כוכבות פורנו

מאז הופעתה של הפורנוגרפיה בסוף המאה ה -19, זה היה נושא לוויכוח ומחלוקת. עם עליית האינטרנט במאה ה -21, התעשייה התפוצצה, ואיתה התהילה והמוניטין של כוכבות פורנו. אמנם יש סטיגמה שלילית הקשורה לתעשיית הבידור למבוגרים,…

לחקור את העולם השנוי במחלוקת והזוהר של כוכבות פורנו

לחקור את פנינה נסתרת של ישראל: לגלות את הקסם של רמת גן

במרחק קצר מהמטרופולין השוקק של תל אביב, שוכנת העיר המקסימה רמת גן. לעתים קרובות מאפילה על שכנתה המפורסמת יותר, רמת גן היא פנינה נסתרת של ישראל מחכה להתגלות. עיר תוססת זו היא כור היתוך של…

לחקור את פנינה נסתרת של ישראל: לגלות את הקסם של רמת גן

להלל את העיר התוססת חיפה: פנינת התרבות של ישראל

על מורדות הר הכרמל, המשקיף על הים התיכון הנוצץ, שוכנת העיר חיפה היפהפייה. חיפה, הידועה כעיר השלישית בגודלה בישראל, היא פנינה נסתרת המתהדרת במשמעות תרבותית והיסטורית עשירה, חיים עירוניים תוססים ונוף טבעי מדהים. למרות שהיא…

להלל את העיר התוססת חיפה: פנינת התרבות של ישראל