לנסות סקס במקומות שונים

לנסות סקס במקומות שונים

מספר מילים 305

עבור גברים, סקס הוא חלק חשוב ובלתי נפרד מהחיים. זוהי אחת ההנאות הגדולות של החיים והבאת מגוון רחב של חוויות לחדר השינה תהפוך את חיי המין של כל גבר למהנים עוד יותר. חקר מקומות שונים, מיקומים שונים ופרטנרים שונים יכול להיות דרך מצוינת לתבל את החוויה המינית. הנה מדריך לקיום יחסי מין במקום אחר בכל יום בשבוע.

יום שני: המיטה שלכם – חדר השינה שלכם תמיד יהיה המקום הנוח ביותר לרגע אינטימי וצריך לשמש כבסיס הסקס שלכם. אתם יכולים להפחית את הסחות הדעת בחדר השינה שלכם, כך שזה המקום המושלם להתמקד בהנאה מרבית.

יום שלישי: המקלחת שלכם – תשכחו מאמבטיות, הפכו את שלכם לחוויה זוגית אינטימית! מקלחות הן דרך מצוינת לאדות את האווירה ולגרום לכל גבר להרגיש כמו מפתה מוחלט.

יום רביעי: המשרד – לרדת למשרד יכול לגרום לסקס להרגיש כמו משהו נועז ושובב. למרות שתמיד הקפד להיות זהיר במיוחד אם תחליט לעשות זאת. . .

יום חמישי: המכונית שלכם – כשמדובר בלוקיישנים יצירתיים של סקס, אנשים לרוב מתעלמים מהמכונית. זוהי דרך נהדרת להרגיש בנוח, אבל גם להרגיש שמישהו עשוי לראות אותך.

יום שישי: החוף – לא כולם אמיצים מספיק כדי לקיים יחסי מין בחוף הים, אבל זו יכולה להיות חוויה מדהימה ואקזוטית עם האדם הנכון.

יום שבת: היער – אם אתם אנשים בחוץ, קיום יחסי מין באמצע הטבע יכול להיות דרך נהדרת לחוות חוויה ייחודית. זה בהחלט לא משהו שאנשים רבים עושים!

יום ראשון: הגג – מפגשים מיניים ספונטניים ובריחה מהנורמה יכולים להיות כיף גדול למבוגרים. הקפד לבדוק את החוקים המקומיים שלך לפני שתמשיך, הגג הוא המקום המושלם לנוף נהדר ואורגזמה נהדרת.

 

עם מי להזדיין?

זה מאוד קל להמליץ על מקומות להזדיין ועל תנוחות לנסות. אבל לא לכולם יש בנות זוג. שימו לב כי היום זה לא מגבלה. גם אם אין לך בת זוג, עדיין ישנן אפשרויות רבות עם נערות ליווי. ולמעשה הן פתוחות יותר להתנסויות חדשות, אתה יכול לנסות עם הנערות של אתר https://ninogirls.com/

בלוג סקס בנות מסויימות מאמרים נוספים

לחקור את העולם השנוי במחלוקת והזוהר של כוכבות פורנו

מאז הופעתה של הפורנוגרפיה בסוף המאה ה -19, זה היה נושא לוויכוח ומחלוקת. עם עליית האינטרנט במאה ה -21, התעשייה התפוצצה, ואיתה התהילה והמוניטין של כוכבות פורנו. אמנם יש סטיגמה שלילית הקשורה לתעשיית הבידור למבוגרים,…

לחקור את העולם השנוי במחלוקת והזוהר של כוכבות פורנו

לחקור את פנינה נסתרת של ישראל: לגלות את הקסם של רמת גן

במרחק קצר מהמטרופולין השוקק של תל אביב, שוכנת העיר המקסימה רמת גן. לעתים קרובות מאפילה על שכנתה המפורסמת יותר, רמת גן היא פנינה נסתרת של ישראל מחכה להתגלות. עיר תוססת זו היא כור היתוך של…

לחקור את פנינה נסתרת של ישראל: לגלות את הקסם של רמת גן

להלל את העיר התוססת חיפה: פנינת התרבות של ישראל

על מורדות הר הכרמל, המשקיף על הים התיכון הנוצץ, שוכנת העיר חיפה היפהפייה. חיפה, הידועה כעיר השלישית בגודלה בישראל, היא פנינה נסתרת המתהדרת במשמעות תרבותית והיסטורית עשירה, חיים עירוניים תוססים ונוף טבעי מדהים. למרות שהיא…

להלל את העיר התוססת חיפה: פנינת התרבות של ישראל