מהו פטיש מין ומה זה אומר?

מהו פטיש מין ומה זה אומר?

מספר מילים 350

המונח "פטיש מיני" משמש להתייחסות לדחף או רצון עזים ולעתים קרובות ארוטיים לעסוק בפעילות מינית ספציפית או לחוות הנאה מינית בדרך מסוימת. זה לא בהכרח הפרעה או סימפטום של כל סוג של מחלת נפש; אלא זהו עניין מיני אידיוסינקרטי. בניגוד לפרפיליה, פטיש מיני אינו כרוך בדרך כלל בסיכון לפגיעה או מצוקה עבור אף אחד מבני הזוג.

ההגדרה של פטיש מיני היא סובייקטיבית במקצת, ויכולה להשתנות במידה רבה מאדם לאדם. בדרך כלל, פטיש מיני כרוך בתחושה מוגברת של עוררות מינית, או הנאה מחפץ, מעשה או חלק גוף מסוים שאחרים עשויים שלא למצוא מושכים מינית. פטישים מיניים יכולים לכלול חפצים נפוצים ופעולות כגון נעליים, רגליים, קשירות או אפילו בגדי לטקס. פטישים אחרים יוצאי דופן ונדירים יותר עשויים לכלול חפצים כגון עור, רפש או אפילו שיער.

www.israelekpo.com
למרות פטישים סקס עשוי להיראות מוזר או אפילו טאבו, הם יכולים למעשה להיות נורמלי למדי ובריא. למעשה, הוא האמין כי רוב האנשים חוו איזה סוג של התנהגות פטישיסטית בשלב כלשהו בחייהם. חשוב לציין כי פטיש מיני לעולם לא צריך לגרום לאדם להרגיש בושה, נבוך או לא רצוי במערכת יחסים מינית בהסכמה.

בנוסף למתן הנאה מינית, פטישים מיניים יכולים גם להגביר את רמת הקרבה והאינטימיות בין בני זוג. פטיש מין אינו מתייחס רק להנאה פיזית; זה יכול להיות גם על ההיבט הפסיכולוגי של המצב. לדוגמה, זוגות מסוימים עשויים ליהנות ממשחק תפקידים או להתחפש לתחפושות כדי להגביר את ההנאה מההנאה הגופנית המשותפת שלהם.

אנשים המזדהים כבעלי פטיש מיני עשויים למצוא פעילויות מסוימות מהנות גם מחוץ לחדר השינה. כדי להיות ברור, אנשים אינם חווים עוררות או הנאה מכל הפעילויות הקשורות פטיש מין; הם עשויים למצוא בהם הנאה רק בהקשרים מסוימים. לדוגמה, מישהו שיש לו פטיש לרגליים עשוי למצוא הנאה ללבוש ציוד רגליים, לצפות בזוגות רגליים המוצגים בכמה תוכניות טלוויזיה או סרטים, או אפילו לראות רגליים של זר בציבור.

פטישי מין לעולם לא צריכים להיות מקור לבושה. אם זוג נהנה מפעילות הקשורה לפטיש ששניהם מוצאים מהנה, הם לא צריכים להרגיש נבוכים או לא נוח בקשר לזה. זו יכולה להיות דרך נהדרת להוסיף משהו חדש ומרגש לכל מערכת יחסים מינית. בסופו של דבר, הדבר החשוב הוא לתקשר בפתיחות ובכנות עם בן / בת הזוג שלך כדי להבטיח שזו חוויה מועילה ומהנה לשני הצדדים.

בלוג סקס בנות מסויימות מאמרים נוספים

לחקור את העולם השנוי במחלוקת והזוהר של כוכבות פורנו

מאז הופעתה של הפורנוגרפיה בסוף המאה ה -19, זה היה נושא לוויכוח ומחלוקת. עם עליית האינטרנט במאה ה -21, התעשייה התפוצצה, ואיתה התהילה והמוניטין של כוכבות פורנו. אמנם יש סטיגמה שלילית הקשורה לתעשיית הבידור למבוגרים,…

לחקור את העולם השנוי במחלוקת והזוהר של כוכבות פורנו

לחקור את פנינה נסתרת של ישראל: לגלות את הקסם של רמת גן

במרחק קצר מהמטרופולין השוקק של תל אביב, שוכנת העיר המקסימה רמת גן. לעתים קרובות מאפילה על שכנתה המפורסמת יותר, רמת גן היא פנינה נסתרת של ישראל מחכה להתגלות. עיר תוססת זו היא כור היתוך של…

לחקור את פנינה נסתרת של ישראל: לגלות את הקסם של רמת גן

להלל את העיר התוססת חיפה: פנינת התרבות של ישראל

על מורדות הר הכרמל, המשקיף על הים התיכון הנוצץ, שוכנת העיר חיפה היפהפייה. חיפה, הידועה כעיר השלישית בגודלה בישראל, היא פנינה נסתרת המתהדרת במשמעות תרבותית והיסטורית עשירה, חיים עירוניים תוססים ונוף טבעי מדהים. למרות שהיא…

להלל את העיר התוססת חיפה: פנינת התרבות של ישראל