מלונות אהבה – השכרת חדר לפי שעה בטוקיו

מלונות אהבה – השכרת חדר לפי שעה בטוקיו

מספר מילים 379

בעוד שלטוקיו יש מוניטין של עיר לא ידידותית לזוגות, טרנד חדש עולה ותופס תאוצה שם וקוראים לו "מלונות או חדרי אהבה". קצת כמו חדר במלון שניתן לשכור לפי שעה בישראל, מדובר במקומות חשאיים אלה המיועדים לקצת זמן איכות אינטימי עם יקירכם. בניגוד למוטלים בתשלום לפי שעה שאתם עשויים לדמיין בישראל, הלוקיישנים האלה מעוצבים לעתים קרובות על פי נושאים שונים וכוללים נגיעות ארוטיות מרובות שיכולות לנוע בין שולחנות עיסוי לדוכני קריוקי. בישראל, במרבית המקרים, מלונות או חדרים לפי שעה משמשים לצרכי בגידות או לצורך הזמנה של שירותי נערות ליווי.

בניגוד לחדרי מלון יפניים מסורתיים, שהם בדרך כלל קטנים, במלונות אהבה יש מיטות זוגיות גדולות יותר ויותר מקום לתנוחות שונות ומשונות לפי הדמיון הפרוע שלכם … החדרים מצוידים גם בטלוויזיה המציעה תוכניות ארוטיות ובחדר רחצה נחמד. החלק הכי טוב? אתה יכול לבחור לשכור חדר רק לכמה שעות (נקרא "מנוחה") או ללילה שלם.

ביפן, מפעלים אלה נקראים rabuho והם צברו פופולריות בשנים האחרונות. בעוד שנראה היה כי מלונות האהבה הראשונים נועדו לבני זוג בוגדים, כיום הם קיימים ברחבי העולם והמציעים את שירותיהם גם לאנשי עסקים עייפים שחייבים לתפוס תנומה של כמה שעות לפני הפגישה הבאה שלהם. למעשה, יש כיום יותר מ -2,000 חדרים לפי שעה במדינת טוקיו לבדה וכמה הפכו מפוארים למדי, עם תכונות כגון ג'קוזי ומכונות קריוקי. אחרים סקסיים יותר, עם נושאים כמו מראות, כלובים ועיצוב בהשראת החלל.

למלונות אהבה, או חדרים לפי שעה במקרה שלנו, יש בדרך כלל מספר כניסות ונקודות יציאה נפרדות כדי להגביל את הסיכויים להיתקל במישהו בלתי צפוי, והם משתמשים במספר אמצעי אבטחה כדי להבטיח את פרטיותך גם כן. כמה דוגמאות כוללות: מעליות נפרדות למעלה ולמטה, שירות חדרים ירד במסדרון וצלצול ליד הדלת שלך, ומכשירי מפתחות אוטומטיים עם תצוגה חזותית של חדרים זמינים שמחשיכים כאשר החדר משולם עבורו. ואם בכל זאת נתקלתם במישהו, מלונות אהבה משתמשים במצלמות אבטחה שלוכדות את כל המפגש מתחילתו ועד סופו.

אמנם אפשר למצוא מלונות אהבה במדינות רבות ברחבי העולם, אסיה עדיין מובילה את הדרך עם רוב. עם זאת, עם עלייתם של מלונות בוטיק המיועדים לזוגות המעוניינים לשכור את חדריהם לפי שעה ואף מלונות יוקרה המציעים חדרי יום באתר האינטרנט שלהם, הגבול בין אירוח רגיל למלון אהבה סקסי הולך ומיטשטש.

למרות העובדה כי מיקומים אלה יכולים להיות יקרים למדי, מלונות אהבה כבר גדל בפופולריות בגלל הנוחות שלהם ואת היכולת לשמור על דברים פרטיים ודיסקרטיים, במיוחד עבור אנשים שרוצים סקס ללא הסיכון להיתפס.

בלוג סקס בנות מסויימות מאמרים נוספים

ריפוי בעיות זיקפה: הבנה והתגברות על האתגר

תפקוד לקוי של זיקפה (ED) הוא מצב המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם, גורם להם לחוות קושי בהשגת או שמירה על זקפה. בעוד שזה נפוץ עבור גברים מדי פעם להיאבק עם תפקוד לקוי של זיקפה,…

ריפוי בעיות זיקפה: הבנה והתגברות על האתגר

יחסי מין: אקט אינטימי ומורכב

יחסי מין, הידועים גם בשם coitus או הזדווגות, הם פעולה של החדרה ודחיפה של איבר המין הזקוף של גבר לתוך הנרתיק של אישה לצורך הנאה מינית, רבייה, או שניהם. זהו היבט טבעי ובסיסי של המיניות…

יחסי מין: אקט אינטימי ומורכב

זקפה: מדריך מקיף להבנת התגובה המינית הגברית

התגובה המינית הגברית היא תהליך מורכב המערב גורמים פיזיולוגיים, פסיכולוגיים ונוירולוגיים. בליבה של תגובה זו עומדת הזקפה, תופעה פיזיולוגית הנחוצה לקיום יחסי מין ורבייה. למרות היותו היבט בסיסי של המיניות הגברית, נושא הזקפה יכול להיחשב…

זקפה: מדריך מקיף להבנת התגובה המינית הגברית