משחק מקדים ממושך – ניצול נכון של הזמן ביצוע משחק מקדים נכון

משחק מקדים ממושך – ניצול נכון של הזמן ביצוע משחק מקדים נכון

מספר מילים 377

חשוב לא פחות מביצוע המערכה הראשית והאחרונה. משחק מקדים טוב שנמשך ונעשה נכון יכול להגביר את ההנאה שחשים שני הצדדים. זה בהחלט משהו שמוערך על ידי בנות הזוג, וגם כאשר מבלים עם נערות ליווי.

אחת הדרכים הטובות להפיק את המרב מהחימום המקדים לקראת קיום יחסי מין היא להתמקד בגירוי ממד אחר של תחושה עם כל תנועה שאתם עושים ונוגעים שאתם נותנים. שינוי רמת העוצמה בין הנקודות השונות אתה מניח את הידיים על הגוף שלה. לדוגמה, אתה יכול ללטף בעדינות את פניה עם קצות האצבעות שלך לפני דגדוג קל של הקימורים שלה. המעבר הזה הלוך ושוב בין עוצמות שונות עוזר לשמור אותה עוררת ורגישה יותר לאורך כל הדרך.

שימוש בצעצועי מין יכול להוסיף ממד נוסף להגברת ההנאה ממשחק מקדים. שלפו כמה מהכלים האהובים עליכם מהארסנל שלכם כדי לתבל את החוויה. כלי נהדר למתחילים הוא האהוב על נערות ליווי – ויברטור הארנב. צעצוע זה מגרה בו זמנית את הדגדגן ואת נקודת הג'י עם ראשו הרוטט, בעוד אוזני הארנב בצד החיצוני מציעות רטט מפתה. כל הכלים הללו הם לא אחרים מאשר עזרים להפוך את החוויה למספקת יותר, ולא המטרה של המין עצמו.

לקחת את הזמן לחקור את הגוף שלה עם העיניים שלך יכול להיות מעורר בדיוק כמו מגע פיזי. נסו התבוננות איטית ומבוקרת במקום תשומת לב מנותקת וחסרת מטרה. התחילו מבסיס הצוואר ועבדו בשקט את דרככם מטה אל כפות רגליה. פעילות איטית זו מסייעת לפתח קשר ואמון בין הגוף לנפש.

המשחק המקדים הטוב ביותר הוא כזה שאין לו גבולות. הניחו לידיים שלכם לשוטט בכל הגוף, ללא מטרה מסוימת בראש. עקבו אחר האינסטינקטים הטבעיים של נשים וגלו את נקודות העונג הייחודיות לה. תופתעו לגלות כמה רחוק מגע קשוב ומגיב יכול לקחת גם אתכם וגם נערות ליווי בישראל.

זה גם משתלם להיות קצת מודעות עצמית במהלך משחק מקדים. כשאתם מלטפים אותה, אל תשכחו לשים לב גם לגוף שלכם. מה אתם רואים, מרגישים וחווים כששניכם מתקרבים לשיא של הנאה? שימו לב לכל התחושות והתחושות המוזרות שמרגישות טוב במיוחד.

לסיכום, משחק מקדים שנמשך ונעשה נכון יכול להציע כל כך הרבה כיף והנאה לשני הצדדים. אם תקדישו זמן לשימוש בידיים ובכלים שלכם במלוא הפוטנציאל שלהם, תוכלו לקצור פירות הרבה מעבר לזמן המושקע. אז בפעם הבאה שאתם נהנים מההנאה של נערות ליווי או כל אחד אחר לצורך העניין – נצלו היטב את הזמן שלכם.

נערות הליווי של israelcallgirls, יוכלו ללמד אתכם הכל על משחק מקדים. 

בלוג סקס בנות מסויימות מאמרים נוספים

לחקור את העולם השנוי במחלוקת והזוהר של כוכבות פורנו

מאז הופעתה של הפורנוגרפיה בסוף המאה ה -19, זה היה נושא לוויכוח ומחלוקת. עם עליית האינטרנט במאה ה -21, התעשייה התפוצצה, ואיתה התהילה והמוניטין של כוכבות פורנו. אמנם יש סטיגמה שלילית הקשורה לתעשיית הבידור למבוגרים,…

לחקור את העולם השנוי במחלוקת והזוהר של כוכבות פורנו

לחקור את פנינה נסתרת של ישראל: לגלות את הקסם של רמת גן

במרחק קצר מהמטרופולין השוקק של תל אביב, שוכנת העיר המקסימה רמת גן. לעתים קרובות מאפילה על שכנתה המפורסמת יותר, רמת גן היא פנינה נסתרת של ישראל מחכה להתגלות. עיר תוססת זו היא כור היתוך של…

לחקור את פנינה נסתרת של ישראל: לגלות את הקסם של רמת גן

להלל את העיר התוססת חיפה: פנינת התרבות של ישראל

על מורדות הר הכרמל, המשקיף על הים התיכון הנוצץ, שוכנת העיר חיפה היפהפייה. חיפה, הידועה כעיר השלישית בגודלה בישראל, היא פנינה נסתרת המתהדרת במשמעות תרבותית והיסטורית עשירה, חיים עירוניים תוססים ונוף טבעי מדהים. למרות שהיא…

להלל את העיר התוססת חיפה: פנינת התרבות של ישראל