שגייז הולכים לנערת ליווי

שגייז הולכים לנערת ליווי

מספר מילים 299

מגיל צעיר ידעתי שאני אוהב זין. את הזין הראשון שלי קיבלתי בגיל 15 אם אחד החברים מבית הספר. זה נמשך בערך עד הצבא ואז נפרדנו. לא התביישתי לספר שאני גיי ואף פעם לא היו לי בעיות עם זה. אבל היה דבר אחד שהביך אותי. לא אחת שאלו אותי אם אף פעם לא הייתי עם אישה. והאמת שהתביישתי להגיד שלא. אני לא יודע למה התביישתי, אבל ככל שהשאלה הזו חזרה על עצמה הרגשתי שזהו משהו שאני רוצה לעשות. אבל תמיד כאשר הגיע הרגע שבו חיפשתי זיון, באופן טבעי הלכתי אל הגברים.

באחד הימים הנושא שוב אלא עם החברים מהצבא. יצאנו לבילוי באיזה מועדון. זה לא היה מקום של גייז אבל תמיד יש גייז בכל מקום ואותם חיפשתי. לא יצא שום דבר לאף אחד באותו הערב ואז החברים רצו לבלות בדירות דיסקרטיות בקריות. שברור היה שמדובר בבילוי עם נשים.

למרות שכולם ידעו שאני גיי, הם שאלו אותי אם אני בעניין. אולי בזכות זה שהייתי קצת שתוי, אמרתי כן.

תוך חצי שעה כבר הייתי בתוך הסיטואציה. מולי עמדה בחורה ערומה וכבר לא יכולתי לברוח מזה. היא ראתה שאני לחוץ וחשבה שאני בתול. היא שאלה אם אף פעם לא הייתי עם בחורה ואמרתי שלא. היא רק לא הבינה שאני ממש ממש לא בתול.

היא ירדה על ברכיה והחלה למצוץ לי. והאמת שהיא ידעה לעשות את זה טוב. ממציצה תמיד אפשר ליהנות. בדרך כלל אני זה שמוצץ, אבל כן זה נחמד לפעמים ליהנות מזה שמוצצים לי.

אחרי המציצה הגיעה השלב של הזיון. בעוד כל החברים אמרו שהם הולכים לזיין בתחת, לי היה ברור שדווקא אני רוצה לראות איך זה מרגיש להכניס את הזין שלי לתוך כוס. נשכבתי מעלייה, כאשר רגליה מורמות מעט והחדרתי את הזין פנימה. יכולתי להרגיש את הציצי שלה על החזה שלי וזה היה די נחמד.

הפתיע אותי איך הזין מחליק פנימה ללא שום מאמץ. זה הרגיש חם ורטוב יותר ממה שאני רגיל, וזה היה לא רע.

בלוג סקס בנות מסויימות מאמרים נוספים

סקס מזדמן: חקירת המורכבויות וניפוץ המיתוסים

סקס מזדמן הוא נושא שנוי מאוד במחלוקת, כאשר הדעות נעות בין זה נתפס כביטוי משחרר של חופש מיני לבין מעשה מסוכן החותר תחת ערכים מסורתיים. עם זאת, כדי להבין ולדון באופן מלא את המורכבות של…

סקס מזדמן: חקירת המורכבויות וניפוץ המיתוסים

לחוות את התרבות התוססת וההיסטוריה העשירה של תל אביב, העיר השוקקת של ישראל ליד הים

לאורך חוף הים התיכון שוכנת המטרופולין התוסס של תל אביב, עיר שאין דומה לה בעולם. עם שילוב ייחודי של היסטוריה עתיקה, חידושים מודרניים ותרבות משגשגת, תל אביב הפכה ליעד חובה למטיילים מכל קצוות תבל. עיר…

לחוות את התרבות התוססת וההיסטוריה העשירה של תל אביב, העיר השוקקת של ישראל ליד הים

לחקור את העולם המורכב של הזנות: מבט מעמיק על התעשייה השנויה במחלוקת

זנות, הידועה גם כמקצוע העתיק בעולם, היא כבר זמן רב נושא נפוץ ושנוי במחלוקת בחברה. ההיסטוריה שלה מתחילה בתרבויות עתיקות, ולמרות שהיא הייתה חלק מהחברה האנושית במשך מאות שנים, היא נותרה נושא שנוי במחלוקת ולעתים…

לחקור את העולם המורכב של הזנות: מבט מעמיק על התעשייה השנויה במחלוקת